pozycjonowanie-stron-www-004

Jeśli chodzi o strony Twojej witryny, dostosuj wszystkie segmenty z których zbudowana jest typowa strona www ( Top / content / footer ) pod kątem wyszukiwarek i odwiedzających. Pamiętaj że, optymalizacja strony internetowej ma na celu ułatwienie jej odbioru przez odwiedzających i roboty sieciowe w wyszukiwarce.

Termin UX, czyli User Experience, to zbudowanie pozytywnych doświadczeń użytkowników korzystających ze strony internetowej. Nie do końca chodzi tu o efektowny baner który wpada w oko, raczej chodzi o te pozytywne doświadczenia wynikające z intuicyjnej nawigacji po stronie, podawanie “na tacy” tego co szuka odwiedzający, przejrzystości.

  • Upewnij się że, masz tylko jeden H1 (tag nagłówka) na stronie, zawierający nagłówek i główne słowa kluczowe dla strony. Jeśli istnieje domyślny nagłówek, nie dodawaj kolejnego, ponieważ może to wprowadzać w błąd wyszukiwarki. Unikaj podwójnych czy potrójnych H1 na www.
  • Spraw, aby Twoje meta tytuły były interesujące, jasne i opisowe, aby ludzie rzeczywiście chcieli odwiedzić Twoją stronę. Wyróżnij kluczowe informacje w max. 60 znakach.
  • Zachowaj opis meta poniżej 160 znaków i umieść docelowe słowa kluczowe blisko początku. Upewnij się że, jest to interesujące również dla ludzi!
  • Staraj się używać opisowych adresów URL które są stosunkowo krótkie i zawierają słowo kluczowe, unikaj długich URL-ów.
  • Napisz opisowe tagi alternatywne (alt) dla każdego obrazu, ponieważ ludzie coraz częściej szukają zdjęć Google i chcesz przecież aby, Twoje zdjęcia pojawiały się w wynikach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *